Underbar dag

Idag vaknade jag upp till en underbar morgon. Klarblå himmel och frukost utomhus. Kan det bli bättre? Ofta ligger träningen som ett gnagande så jag bestämde mig att trotsa värmen och köra intervallträningen på förmiddagen. Så vid 10-tiden gav jag mig iväg. 4min intervaller i 8 set. Varmt, svettigt men otroligt skönt efteråt. Phu.

Gonzo och Ebba njuter i kapp i solen. Har precis varit i affären och köpt ett gäng vomburgare till Ebba och passionsfrukt till Gonzo. Det verkar vara så typiskt papegojor att tycka om kärnor. Gonzo plockar nämligen alltid ur kärnor ur frukter som tex. kiwi.


En njutande Gonzo =)

Ska nog vila mig lite från solen. Man sitter hela dagen i solen och timmarna går. Tillslut sitter man där som en kräfta - inte bra. Nu blir det mat. Är hungrig som en varg.

Kram från soliga Öland


Kommentarer
Postat av: Inge Flås

Hej Emma, du är så duktig som bara tränar å tränar. Själv är jag helt slut efter att ha monterat ihop ett soffbord och packat upp två mattor å en spegel. Gonzo tycker säkert att han har den bästa vännen i världen ;). Mvh, IF

2009-06-22 @ 16:53:36
Postat av: Katta & Doriz

Så gör Putte också med kärnor! De är lustiga de... Fast jag vågar inte ta ut Putte. Har varit med om gojjor som flugit iväg fast de varit vingklippta.... Så ute får han sitta i buren. Och härma skatornas hemska kraxande (favoritlätet nu för tiden tyvärr)

2009-06-22 @ 23:05:02
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0