Tung vecka

Godmorgon.
Det var inge kul att vakna i morse. Har en tuff vecka att se fram emot även om slutet av veckan kommer bli riktigt rolig. På arbetsfronten är det mycket just nu. Har heldagsutbildningar i förflyttningsteknik tisdag och torsdag. Det är verkligen tufft eftersom man måste vara på alerten hela dagen. Suck.
På handbollen är det tester som gäller måndag, tisdag och onsdag. Men jag måste säga attt jag känner mig riktigt laddad. Det värsta med tester är egentligen att man kräver så otroligt mycket av sig själv. Jobbig känsla samtidigt som det förhoppningsvis kan tagga upp en. :)

Det roliga den här veckan är Eken Cup. Vi ska spela lördag och söndag. Förhoppningsvis blir det tre matcher på lördag och tre matcher på söndag. Hoppas! Matcherna spelas på Gubbängsfältet. Massa folk, massa gräs och förhoppningsvis en massa sol :) Har faktiskt inte tittat efter hur väderprognosen ser ut för helgen. Någon som vet?

Snart dags för lunch! Det behöver jag...

(Väntar med spänning på min buzzadorkampanj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0