Tar tillbaka allt!

Jag tar tillbaka allt jag nämde om att jag inte behöver semester. Allt. Iallafall känns det så nu. Jag är heeelt slut. Känner mig som en zombie. I natt vaknade jag dessutom av kramp i vänster vad. Tack för den. Aj. Träning och jobb är full rulle och jag sover "bara" 6 1/2h per natt. Lite för mig. Jag behöver iallafall somna vid 22 för att kliva upp runt 5 snåret. Suck. Tur att det är fredag iallafall. *gäsp*

Planerna för den här kvällen är vaga. Direkt efter jobbet ska jag och systra köra ett långdistanspass. Klcokan 20.00 spelar FC KASAM i Åkeshov. Eventuellt och förhoppningsvis ska vi kika på den matchen :) Skulle vara kul.



FC KASAM möter VASASTAN på hemmaplan.

Sedan är helgens planer EKEN CUP. Ska bli kul att spela. Jag hoppas på sol, men jag tror det blir regn. Det var tre år sedan jag spelade Eken och då var det sol. Jag tycker vädergudarna kan vara lite snäla mot oss. Vem vill spela i lervälling? Vem vill frysa näsan av sig? Inte jag.

Som sagt, fredagen är lite oviss, men jobba ska jag iallafall göra...hela dagen.

Kommentarer
Postat av: AC

Kasam har bortamatch på hemmaplan =)

2009-06-12 @ 07:49:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack rara du, ska kika in där å se om det finns något mer som man isf skulle kunna beställa ;-) Kram!

2009-06-12 @ 07:56:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Trinidaz

SV: Ja de ska bli jätte skoj.

2009-06-12 @ 14:44:55
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0