Stress

Idag har jag stressat från det att jag gick från jobbet. Var tvungen att stressa till träningen för att hinna köra gympasset innan handbollen. Kom nämligen på att det inte går att köra gym i midsommar eftersom gymmet är stängt. Istället blir det löpning för hela slanten :) Men det är skönt.

Var inte alls taggad för handboll idag. Nu vill jag bara köra skiten ur mig med löpning och styrka. Min kropp är inte sugen på att spela boll. Men nu är det ingen mer handbollsträning förrän i slutet av juli. Jag garanterar er att jag kommer vara mer än sugen då. Det kommer det verkligen vara den känslan....

Efter träningen hade jag mitt PUP-samtal med J. Det kommer bli bra. PUP = Personlig Utvecklings Plan. Det gäller såväl handboll som allt personligt.

När jag åkte hem såg jag Simon i "SImon and Thomas". Båda bor ju på Lidingö, i en villa, och jag såg alltså Simon stå i trädgården och hugga ved. Haha. SÅg lite konstigt ut. Han hade såklart sin rosa skjorta. Nice.

Nu ska jag packa till imorgon. Då börjar min semester och det bär av till Öland ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0