Spöregn vs Emma

Hahaha! Som att lite regn kunde stoppa mig. Never :) Det blev ett långdistans pass med syster. Väldigt skönt måste jag säga. Sådär  lagom varmt i luften och regn är ganska skönt att springa i. Inte en kotte ute så vi hade vägarna för oss själva. Väldigt behagligt.

Har satt i mig en bamseportion med thaimat. Hur gott som helst. Jag skulle passa att bo i Thailnad :) Jag fattar inte att jag kunde äta upp allt, men det satt där de skulle iallafall.

Tyvärr blev det ingen fotboll idag :( Regnet  gjorde sitt så nu håller jag tummarna här hemma istället. Min trötthet är också stor och med tanke på att vi ska upp vid 6 imorgon, och spela tre matcher borde jag nog tänka på att komma i säng tidigt. Zzz....
Det ska bli riktigt kul med Eken Cup. Vädret spelar roll, men lite lerhandboll är också kul. Inte något man gör varje dag precis. Hehe! Nu börjar snart talang 2009.

Just nu tittar jag på "En orangutangs dagbok" där  man får följa hur de hjälper orangutanger. Det är till det centret jag skänker pengar varje månad. I kvällens program såg jag just den orangutang jag skänker pengar till, nämligen Kesi. En underbart söt orangutang med stump på vänster armen.
Vill du också hjälpa orangutanger? Gå in på www.orangutanger.se och läs mer.

Nu TV och fredagsmys ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Javisst, regn kan vara SÅ skönt. Brukade göra tyngre trädgårdsarbete "förr i tiden" när det regnade bara för att få känna de små svala dropparna mot min varma hud:). "Du är ju helt knäpp" sa mina vänner. Men se, det finns fler knäppa ;)

2009-06-13 @ 09:46:25
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Alexandra

att beropå regn: Blev inget lopp idag. Det spöregnade hela natten och morgonen + att vi både är lite förkylda och halvkassa. Så vi ställde in. tyvärr, men så är det.

Imgn åker jag på semester :)

2009-06-13 @ 14:46:24
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0