Sommaren är kort.....

Gud vad jag kände "NEJ" när jag vaknade imorse. Sov ganska dåligt i natt. Typiskt. Var inge kul när klockan ringde i morse. Men samtidigt har jag bestämt mig för att göra det här till en bra dag. Trötthet och smärta kan man faktiskt lura kroppen på - I promise.

Idag är jag tillbaka på jobbet. Känns bra. Eftersom jag är bort två heldagar denna veckan är det mycket att göra. Tror det är en fördel - för då har jag ingen chans att känna av tröttheten (hoppas jag).

det regnar och regnar och regnar. Höll inte på att komma in på jobbet idag eftersom jag glömt nycklarna på kontoret. Hjälp. Tillslut öppnade en vänlig själ. Idag ska vi springa 5km test på löparbana. Tagga tagga! Jag ska springa tills jag spyr. Härligt värre. 400m löparbana - 5km = dryga 12 jevla varv. Ja ni förstår nog.
Fystest? Psyktest? Jag tror på det sista :)

Eftersom vädret är dåligt och veckan är jobbig tänkte jag ge er ett gott skratt. Det förlänger ju livet. På den här sidan kan man hitta roliga serier.


Den här serien var jätte söt. Titta vad gullig snigel är :)

Ha en trevlig dag - det ska jag försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0