Norrtälje för gym

Hej där ute i det vackra vädret.
I morse var första gången på semestern som jag satte klockan (klockan 7 ringde det). Idag var det nämligen dags för gymträning och AC och jag var tvugna att ta oss in till Norrtälje. Det enda gymmet med fria vikter var Friskis och Svettis. Så klockan 9 var vi först in och körde på i dryga en timme. Ett riktigt bra gym ska tilläggas. Där blir det definitivt fler besök :) Bussarna till och från Vätö går en gång på två timmar, därför blev det glass i solen. Riktigt skönt.

Vädret idag har varit soligt men blåsigt. Men det är väldigt skönt eftersom det alldeles för varmt annars.

Sedan har panelbygget kommit igång på huset. Pappa och T jobbar för fulla muggar och de har redan hunnit riva ner hela panelen. Det kommer bli hur fint som helst :) Men oj vilket jobb det innebär. Det är bra när man kan ta och dela upp jobbet under flera somrar.


AC äter glass i solen :)


Jag tränar bål :)

Nu ska jag och AC ta en cykeltur och plocka blommor :)




Kommentarer
Postat av: Grodan Boll

Hej, bra att du tränar bålen nu höjer jag skålen. Unna dig glass i stora lass för snart kommer det en tass. Ingen explosion på denna expedition. Det kommer att synas i vasen vart du varit att träffa älgen var inte så farligt. Mvh, GB

2009-06-30 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0