My day

Sedan veckan dragit igång och det blivit 90 min handboll + stentufft fyspass har jag börjat äta som en häst igen *haha* Är hungrig hela tiden, nästan. Speciellt på morgonen :) Frukost nr 1 intas kl 5.10 och sedan frukost nr 2 runt 8-tiden. För dem som inte tränar så mycket måste det låta väldigt mycket...men min mage skriker efter mat. *kurr*

Idag ser min dag lite annorlunda ut. Jag ska ha ett lunchmöte med en av mina paramedicinkollegor och gå igenom de förflyttningsutbildningarna vi ska hålla i. Det är hemtjänstpersonal som ska få utbildning i förflyttning och hjälpmedel. Just nu är det fullt upp med jobbet. Lyckades boka om fredagens introduktion för sjukgymnasten som ska vikariera för mig i sommar. Pju. Full rulle, rulla.....

Ikväll har jag inte bestämmt om det blir alternativ träning eller pyramidintervaller + hoppstyrka. Har däremot bestämt mig för att åka till mamma, pappa, Ebba, S och Gonzo ikväll. Inta lite middag också (?) Men som sagt. Första ska helvetetspasset genomlidas. Med tanke på att två i laget spydde efter dessa intervaller vet jag vad som väntar.

1. Inte äta för mycket innan träningen........
2.
Se till att vara utom synhåll när sista intervallen är avklarad....


Vilken burrig herre :)


Kommentarer
Postat av: Dvärghundspossen

Ja det var väldigt vad burrig han ser ut, har han badat eller? Söt var han iaf. S

Postat av: Emelie

Söta lilla Gonzo!

2009-06-04 @ 17:33:53
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0