Min dag..

Godmorgon!
Idag är det torsdag för er som inte visste. Jag är relativt pigg. Idag kommer jag vara jätte dålig på att uppdatera eftersom jag har en hel dag med förflyttningsutbildning. Det ni.

Träning eller inte träning? Allt beror på vädret. Ösregnar det ställer vi in den kollektiva träningen eftersom vi ska träna ute på gräs. Kan väl inte påstå att vädret ser så lysande ut just nu. Men jag tror det värsta är dimman. Det stod faktiskt att det skull bli sol på dagen. Så vi får hoppas. AC och jag har hur som helst bestämt oss för att det blir träning i Nacka - gym och handboll eller bara gym. Vi åker ut hur som helst alltså.


Ebba är på Öland nu, med mormor och morfar. Gissa om jag längtar efter henna ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt!!!

2009-06-11 @ 17:46:59
URL: http://baylakesfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0