Landet - i´m here!



Direkt (i princip) efter att jag kommit hem från Öland var det raka spåret till Vällingby för bio med vännerna :) Trevligt att träffas. Trodde inte jag skulle hinna ut, men hann med 15 minuters marginal.

Filmen "The Proposol" var bra och rolig. Jag var nöjd. Man kan säga att dagen blev fulländad. Inte sådär jätte kul att sitta i en bil i 6h. Dessutom trist eftersom jag längtar så otroligt mycket efter mormor och morfar.

SF Bio: The Proposal

Nu är jag iallafall uppe på landet. Helt makalöst väder. Har klippt gräsmattan så svetten lackade. Pju. Nu ska jag ut och fortsätta läsa Jan Mårtenssons deckare "Palatsmordet". Älskar deckarna om Johan Kristian Homan. Perfekt sommarläsning. Köpte dessutom boken "Sommarbarn" av författarinnan Katarina Janouch.

Ha en bra dag. Sola och njut.


Jag och min älsklingsgumma :)

Kommentarer
Postat av: Nicklas Löf

Vad tyckte du om Palatsmordet? Tyckte att den var en av de bättre på senare tid efter några år av "småtröga" Homans.

2009-07-14 @ 17:48:37
URL: http://alexochannat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0