Fulltecknat

Första uppdateringen för dagen och klockan är 22.30, inte likt mig ;) Men dagen har verkligen gått i ett. Vaknade vid 8 och åt en frukost ute i solen. Hur bra som helst. Vid 9.30 var jag på gymmet i Borgholm efter en cykeltur på 4km. Perfekt att kunna värma upp på vägen till gymmet. Det blev ett gympass på ca 60 min sedan cyklade jag de 4km hem igen. Vädret har verkligen varit underbart den här veckan. Det har blåst, men med klarblå himmel och strålande sol ska jag inte klaga.

Vid 14-tiden åkte jag och pappa in till Borgholm. Det var nämligen marknad där och trots att det mest är småsaker är det alltid kul att gå omkring och kika. Köpte lite nötter och godis, men inget annat.

Vid 16 var hela familjen bjuden till pappas syster. Vi grillade och hade det riktigt trevligt. Det är så trevligt när alla kusiner träffas. Jag är ju bara på Öland en gång per år.



Vi kom alldeles nyss hem och jag är trött. Känns som att jag haft en tuff arbetsdag bakom mig :) Men jag antar att det är solen och vädret som tar lite krafter också. Men det är så underbart väder så jag ska inte klaga.

Mer sol åt folket :)


Ebba älskar massage :)

Imorgon redan torsdag. Fy om någon kan sakta ner dagarna lite vore det tipp topp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0