Första dagen

Vaknade upp ganska sent i morse. Inte så konstigt eftersom vi anlände till Öland vid midnatt. Men att få sovmorgon var hur som helst jätte skönt. Tyvärr är vädret uselt idag. Har bara slappat på förmiddagen. Tycker det är tjusningen med semester, även om jag helt klart kan bli tokig av att inte göra något. Men idag har det bara varit skönt att ta det lugnt.

Funderar på om vi ska in till Borgholm idag. Kika lite i affärer. Men det är så blåsigt och kallt, så jag vet inte. Det ända jag vet just nu är att jag och syster ska ut och springa intervaller. 4 min intervaller 8 set. Det är lite nära-döden-upplevelse. Men det är så sommarträningen ska vara.

Vid 17-tiden kommer ytterligare en släkting hit. Kommer bli mysigt.

Ikväll blir det soldans för hela kitet.
Imorgon hoppas jag nämligen på en solig midsomma...

.....på solen och vindarnas ö :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååhh vad jag älskar Öland, det är så mysigt :) Måste dit igen, har bara varit där 2 ggr :(

2009-06-18 @ 13:22:27
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0