The day is today

Godmorgon.
Vaknade trött - men är nu pigg. Skönt som sjutton. Morgonpromenaden från Mörby Centrum till Klingsta är verkligen uppiggande. Morgonpromenad är bäst!

Det blev ändrade planer på träningsfronten. Lägger in ett löppass idag istället för vila. Det passet ska avverkas på Stockby motionsgård. Gillar att springa i skogen. Veckan på Öland, där jag bara sprang på asfalt, var inte rolig för knäna. Aj, houff, aj.

Lördagen är som sagt spikad. Det blir paddling vid Pampas Marina och sedan tennis. Ser verkligen fram emot det! Vad tycker ni är roligast, kajak eller kanot? Har tittat på väderleksrapporten (som en tok) och blev glad när jag såg en stor sol på lördagen. Jippi! Finns det något bättre än att vara ute en hel dag?

Förresten tror jag att jag är bagare nr 1 tillsammans med vänner. Eller vad säger ni om detta?

Pralinkurs med arbetskompisar

Jag bakar kanelbullar

Kakbak med syster

Filmjölksbröd ala me

Jag vet att dte finns fler baktillfällen här på bloggen, men det här var de jag valde ut :)

Kommentarer
Postat av: Stora Svarten

Hej, kul att ni har vägarna förbi mitt stall. Kom gärna in å hälsa på efter ni sniglat er fram i spåret. :)

2009-07-16 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0