Tisdag

Dag nummer 2 i veckan. Skönt att det rullar på. Var extremt trött i morse när klockan ringde. Mina ögon är inte helt vakna ännu, men lite kaffe så ska det nog ordna sig.

Har en arbetsdag framför mig och sedan ska jag åka raka vägen till Bosön och köra gym. Känns trist att köra gym själv, och framförallt svårt med tanke på att vi ska ligga så nära max som möjligt. Men jag får göra det bästa av situationen.

Gick tillbaka i bloggen och läste om vad som hände förra året den här tiden. Jag ska erkänna att det sved till lite när jag läste att jag förra året (vid denna tidpunkt) ännu inte hade påbörjat min semester. Hum. Sen semester är bättre, faktiskt. Men jag ska inte vara bitter. Har haft en skön semester och ska nu försöka få ut så mycket som möjligt av helger och veckodagar. (Läs om Juli 2008 här)


Kaffe - tack!

Kommentarer
Postat av: AC

ang helgen. Vilka ska med?

2009-07-14 @ 09:21:28
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Egon Kaffedropp

Hej, tycker du jobbar å står i på ett föredömligt sätt ! :)

2009-07-14 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0