Sunshine

Huu vilken dag. Väldigt mycket att göra....väldigt mycket att göra. Nu är det lugnare och snart väntar lunchen. Pju. Förhoppningsvis sitter vi ute och äter lunch. Vem vill sitta inne frivilligt en sådan här dag?

Idag blir jag hämtad efter jobbet av la familia. Otroligt skönt att slippa åka kommunalt. Jag ska pussa sönder Gonzo och Ebba. 7dagar utan dessa underbara varelser är för länge.

Blev otroligt glad när jag (nästan maniskt) tittade hur lördagens väder skulle bli.

Klart väder. 20-24 grader :)
Klart och uppehållsväder
Temperatur
20°

14:00

Prognos
Mest klart och uppehåll
Temperatur
24°

Yes yes yes! Perfekt!

Nä, min mage håller på att dö av hunger. Dags att dra sig ner till lunchen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Nej vet man att man inte är så mycket för fantasy så är det nog inte så intressant. vet ju själv hur det är, hur bra kritik en action film fått så vägrar jag se dem, man vet ju oftast vad man kommer gilla eller ej :) Vad brukar du gilla o kolla på för filmer då? kram!

2009-07-17 @ 16:58:50
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0