Snart pengar från gratisbio

Igår var det dags igen. Jag gjorde en beställning på Gratisbio. Andra gången på kort tid nu. Jiha. Inte illa. Jag har samlat poäng genom att besöka hemsidor, värva vänner och delta i gratistävlingar. Hur enkelt som helst med andra ord.

Varje dag kan man vara garanterad 4 poäng. De har nämligen gjort så att du får poäng för:
- 1 poäng för att skriva i ngn gästbok
- 2 poäng om att du blir vän med någon
- 1 poäng vid inloggning på Gratisbio

Lägger du upp ett foto på din profil får du dessutom 5 poäng. Det är alltså väldigt enkelt att som nu (framförallt) komma upp i höga poäng tidigt. Här kan ni läsa om min tidigare beställning :)

Så tveka inte. Bli medlem. 75 välkomstpoäng och jag blir väldigt glad om du blir medlem via mig :) HÄR!
Det krävs bara 200 poäng...sedan har du skrapat ihop till presentkort på 50:-

Hoppas du blir medlem. Härligt med lätta pengar...

Kommentarer
Postat av: Mia

vi drar igång i början av augusti. Vad roligt :) Ja tester är alltid spännande, för då ser man ju hur de gått för en träningsmässigt. Men du och AC har ju hållt igång som vanligt så för er kommer de ju gå bra:) Vet du föresten hur man kan ta reda på syreupptagningen vid beeptest?:p Kan ju vara kul, för då kan man ju jämnföra olika testers värden

hehe längtar tills man får träna med boll! =)



kram

2009-07-25 @ 13:21:24
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0