Första beställningen - Gratis Bio

Snart kommer presentkort på 350kr på ICA dimpa ner i min brevlåda. Jipi vad bra. Och enkelt var det dessutom. Snacka om att GratisBio är en supersida. Är du inte medlem än så rekommenderar jag dig verkligen att bli det. Bli det via mig här. Du kommer inte ångra dig.



Vill även passa på att berätta att GratisBio ändrat sin sida. Det har verkligen blivit ett lyft i design etc. Nu kan du dessutom växla in dina poäng tidigt. Det räcker med 200 poäng så kan du få ett presentkort på 50kr. Man kan välja en massa butiker bla. ICA, Åhléns, BikBok, Ginatricot. Det finns verkligen något för alla.

Var nu inte så dum att du inte tror på mig. Av alla "gratissidor" är detta den absolut mest lönsamma. Man behöver inte alls tjäna poäng på sådant man inte vill. Jag har tex tjänat poäng genom att besöka hemsidor och delta i gratis tävlingar. Jag har gått en enkel väg. Gör det du med, bli medlem nu!!!!


Kommentarer
Postat av: paula

hej

vad kul att du vill vara med i mint tävling

ha det bra i värmen

kramiz

2009-06-27 @ 06:08:45
URL: http://minlillabalkong.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0