Norrtälje - ströva

Det har verkligen varit en usel dag i väderväg. Det är synd att man ska vara så väderberoende. Träningen idag spenderades i totalt ösregn. Det var långa intervaller och det tog verkligen tid. Det blev rejält blött och kallt. Men sommarträningen ska göras och regn kan inte stoppa mig. Efter löpningen körde jag o AC hoppkoordinationen. Det var verkligen ett tufft pass med tanke på vädret men vi klarade det. Kände mig riktigt trött efteråt.

Efter dusch och annat bestyr for hela familjen in till Norrtälje. Det blev en liten tur. Handlade ingenting mer än godis :)

Ikväll är det Allsång på Skansen. Ser fram emot Rolandz ikväll. Ska bli skönt att skratta av sig lite. Måste dock säga att jag tycker väldigt synd om de trogna Allsångtittarna, de måste vara hur blöta som helat nu. Dessutom har jag hört att det ska åska som bara den i stockholm. Hur gör man då? Är ju inte särskilt bra att sitta upp på Skansen med paraply.



Nu blir det TV! Hoppas verkligen vädret blir bättre imorgon!

Ge mig sooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0