Norrtälje sommarstad

Idag var det en sådan här vakna-tidigt-och-åka-till-gymmet-dag. Ställde klockan på 7 och var på gymmet vid 9. Gymskrället öppnade inte förrän kl 10, men vad ska man göra när bussen bara går en gång på två timmar? Köpte tidningen och lusläste den. Som tur var lyckades vi komma in en stund tidigare på gymmet. Det blev dryga timmen med styrketräning. Direkt efteråt kom mamma och pappa och hämtade upp med bil. Det blev lite shopping i Norrtälje. Tyvärr är Ebba ingen hund som kan gå bra i stan. Hon blir stirrig och vill helst av allt ligga hemma på gården och sola. Men lite social träning blev det iallafall.

Jag avslutade stadsvistelsen med att köpa min efterlängtade skohylla från Mio. Äntligen kan jag börja ha lite ordning på alla mina skor. Det blev en (skräll) vit skohylla av namnet Tuva.

Tuva

När vi kom hem var det mat och sedan for jag och AC upp i skogen med cyklarna för att plocka smultron. Massa smultron :) Vårat alldeles egna ställe.Hehe.

Imogon väntar en ny dag - nya äventyr.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ett bra köp ! :)

2009-07-04 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0