Mulet

Man har blivit lite för bortskämd med sol och värme. Idag var det dis redan på morgonen och hela dagen låg det ett molntäcke över oss. Men det är skönt med en mellandag ibland. Kroppen behöver vila lite från solen. På sommaren är man ute konstant. Att sitta inne en solig dag får jag bara dåligt samvete av. Är det sommar så är det.

Dagen har passerat utan större göromål. Vaknade redan kl 7 i morse. Suck. På semestern ska man ju sova ut.

Vid 16 tog jag och AC oss upp i skogen för intervallträning. Jag trodde i ärlighetens namn att jag skulle tuppa av. Värmen var näst intill outhärlig men vi klarade det. Hoppkoordination var också inlagt i dagens träning. Imorgon är det äntligen en vilodag. Ska bli otroligt skönt. Mina ben, armar, huvud - ja hela kroppen behöver det. Haha.

Nu ska jag kika in på några av min favoritbloggar:

Emelies blogg

Alexandras blogg

Ulrikas blogg

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!!!!
Ska försöka visa lite roliga bilder i morgon....

kram
.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst blev den fin:) Den är mycket snyggare än den andra vi byggde. När buren i huset har rasat om några år blir(det är inte tryckinpregnerat) det att bygga en väldigt HÖG bur. De gillar buren i Björksele långt bättre än den hemma. För första ggr så saknar jag vinter. Ju äldre jag blir desto otåligare med värmen blir jag. du kanske vet om konditionen har något med svett att göra eller om det bara är viktmässigt och genetiskt? Vi diskuterar svetten faktorer och kondition för fullt;) Kram tebax av //gnällvärmespiken

2009-07-01 @ 21:19:31
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Johan

Kul att du tittar på dom tre bloggarna, dom skiljer sig så mycket från varandra ! ;)

2009-07-01 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0