Morning has broken

Klockan ringde i en djup sömn där jag skulle gå på bio med ett par härliga människor. Typiskt. Är det inte (?) Kommer inte ihåg vad vi skulle se, bara att det fanns en tecknad hund med som jag kliade på magen. Scary. Någon som kan tyda drömmar? Antar att hunden syftade till Ebba. Skulle vilja pussa henne på mulen nu ♥

Idag är det veckans andra dag och dag nr 2 på fystesterna. Vi ska testa oss i spänst, snabbhet och 5km. Jag hoppas solen inte visar sig idag. Det räckte med att vi sprang beep i en bastu igår. *tack* Ser ganska lovande ut än så länge iallafall.

Skuru IK Damer A 2008-2009
Förra årets lagbild....

Det har faktiskt skett endel förändringar. 4 spelare har försvunnit helt och 3 st tillkommit. Alltid trist när spelare försvinner men alltid lika kul när nya ansikten dyker upp :) Det är hur som helst ett härligt gäng nu. Ska bli riktigt inspirerande att åka till Danmark en vecka. Förra året blev det tre pass per dag (2 bollpass á 90 min + 1 fyspass). Får se hur upplägget blir i år. Det enda jag vet är att jag kommer ha ont i kroppen hela veckan. Det vet man när man spelat/tränat elithandboll i 6 år. Aj. Oh. Ouf. Aj. Åh.

Here we come.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

2009-07-28 @ 10:23:16
Postat av: Mulle Mule

Hej, kondis har du .. heja,heja ! ;)

2009-07-28 @ 10:23:54
Postat av: Rebecca

åh vad kul med handboll!



saknar det som tusan!

2009-07-28 @ 19:37:39
URL: http://spinit.blogg.se/
Postat av: Tooti

Hej hopp, kikar in =)

2009-07-28 @ 21:26:56
URL: http://tootfarangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0