Mormor & morfar <3

Är precis hemkommen från mormor (världens bästa). For dit direkt efter att jag slutade jobbet. Hann med ett löppass innan mormor och jag åt middag samt fikade. När jag var klar med löpningen plockade jag en bukett rödklöver och klippte gräsmattan. Det var jätte mysigt att vara hos mormor.

När jag var klar med löpningen såg jag hur mycket blåbär det fanns i skogen. Om ni bara visste hur stor lust jag har att plocka blåbär. Jag kan vara ute i timmar och plocka blåbär. När det nu är ett blåbärsår är det desto roligare att plocka. Stora och fina blåbär. Mmm...funderar när jag ska klämma in en blåbärsrunda...



Blåbärssylt, blåbärspaj.....yummi. Det är mycket roligare att göra sylt eller paj på egenplockade blåbär :)

Imorgon är det redan torsdag..yiha. Får se vad dagen har att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är PÅ en blåbärsplockning ! ;)

2009-07-15 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0