Morgonpass

Dåligt väder på förmiddagen resulterade i tidigt träningspass i form av intervallträning och hoppstyrka. Pust. Men det är verkligen skönt att ha kört träningen på morgonen. Då behöver man inte ha träningen i bakhuvudet utan kan lägga upp dagen som man vill. Perfekt. Annars fungerar det bra att köra löpträning med pulsklocka. Känns som att man börjar känna hur mycket man kan gå på för att köra på rätt puls. En skön känsla.

Efter träningen har jag AC och D spelat fotboll. Vi har spelat här på gården. Eventuellt blir det mer fotboll efter maten. Förra året cyklade vi iväg till en fotbollsplan som ligger någon kilometer här ifrån. Där är det oftast tomt på folk :) Riktigt kul att spela. Varför valde jag handboll *haha*

Ikväll blir det grillning. Hoppas verkligen vädergudarna kan vara med oss. När vi fikade idag öppnade sig plötsligt himlen. Inte kul alls. Håkler tummarna för hyffsat väder :)



Kommentarer
Postat av: Morgan Passat

Hej, jag tycker också att det är skönt att träna tidigt. Känna pulsen slå på en fotbollsplan, dé é grejer dé. Nu ska jag fixa min frilla, hoppas att fönen håller temperaturen. Mvh, MP

2009-07-04 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0