Fystester dag 2

Jag är slutkörd och helt matt. Dagens fystester tog kol på mig. Direkt efter jobbet tog jag mig in till stan för att hitta ett par Adidastofflor som man kan toffla omkring i när vi åker till Danmark. Hittade ett par svart/röda på Stadium för 199:-



Hann med toffelinhandliingen eftersom träningen inte började förrän 18.00. Dagens tester var spänst, snabbhet och 5km. Kändes helt okej idag också. Förbättrade allt förrutom spänsten, men känns egentligen inte som någon katastrof med tanke på att säsongen inte börjat. Är mest nöjd med 5 km löpningen där jag förbättrade mig med 13 sekunder. Kanske inte såå mycket, men jag är helt klart nöjd.

Efter testerna kom dopingkontrollanter. De håvade in ett par spelare som fick testa sig. Är så otroligt glad att jag för det mesta slipper sådant. Har i och försig fått testa mig ett par gånger, men endel har verkligen oturen att testas varje gång.

Direkt efter testerna var det sedan möte. Sedan raka spåret hem. Imorgon blir det äntligen handboll. Jipiiii!

Måste också passa på att säga att alla i laget verkligen varit duktiga. Alla har kämpat under testerna och gjort sitt yttersta. Härligt att se. Det går vi långt på!!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Domare Dopping

Hej, måste hålla lite koll på er .. Moahahah ;)

2009-07-28 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0