Bosön

En trött och spagetthi-ben Emma är hemma. Det blev raka vägen från jobb till Bosön. Att åka hem innan är bara slöseri med tid eftersom bussarna går väldigt sällan då det är sommartidtabell som gäller. Hur som helst gick det bra att köra även om det helt klart är tråkigare att köra själv. Löpning är mer okej...men under gymmet kan man prata mellan seten vilket gör det roligare :) Men icke, ensam var jag.

Ikväll blir det ren TV-kväll.
19.30 Halv åtta hos mig
20.00 Allsång på Skansen


Ska försöka komma tidigt i säng (om det går).

Nu ska jag bjuda på endel bilder:


Haha..yatzyflickan :)


Min supersyster :)


C och jag på Liseberg förra året.

Angående "Allsång på Skansen" är jag otroligt sugen på att ta mig dit någon tisdag och titta live. Skulle vara kul eftersom man bara sett det på TV. Jag vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0