21.30

Igår stupade jag i säng kl 21.30. Imorse var jag väldigt trött. Jag kände att jag sov djupt när klockan ringde. Hur som helst känns det skönt att ha sovit nästan 8h i natt.

Igår kom det preliminära schemat för handbolls/träningsåret. Som vanligt är veckorna fullspäckade. Även denna säsong kommer vi ha kollektiva handbollsträningar på mån,tis,ons,tor,lör + match sön. Men jag säger som alltid "Med planering kommer man långt. Då finns det massor med tid över till annat".
 
Dagens fråga! Hur många tvillingar och tvillingpar finns i Skuru?


Anna-Carin PeterssonEmma Petersson
AC och jag :)

Emelie WestbergJohanna Westberg
Emelie och Johanna :)


Emma och Lina :)

Nathalie Hagman
Nathalie och Gabrielle :)

Som om inte det vore nog har vi även Bodil som är tvilling. Dock spelar inte hennes tvillinghalva i laget :)

Bodil Norrbom

Twinpower kanske? Hahahaha....

När vi sedan möter Eslöv (som har ett tvillingpar i Anna och Maria Olsson) kommer det kanske finnas fyra tvillingpar på banan. Härftigt. Hur ofta sker det egentligen?

Twwwiiiiiiiiiiiinnn........

Kommentarer
Postat av: Vindas Domherre

Häj, ja tycker vi borde få dubbelt betalt när vi dömer Skuru ! ;)

2009-07-21 @ 15:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0