Yummi!

På mitt jobb måste vi ha världens bästa kök. Deras mat är så fantastiskt god att man kan äta tills magen står i fyra hörn. Vi som personal har dessutom fördelen att få äta till förmånliga priser. Ni skulle bara veta vad vi fick idag. Det var kotlett med örter och klyftpotatis + sallad. Underbart gott. Yummi! Jag hoppas verkligen att jag ska bli mätt till middagen ikväll :) Inte nog med den goda maten, till efterrätt serverar hon vaniljpanacotta med blåbärssås.

SÅÅÅÅ GOTT!!

Nog babblat om vår underbara lunch....

Halva dagen återstår. Bara att köra på.
Solen skiner, och här sitter jag...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Å så gott det lät, speciellt med klyftpotatis eftersom jag försöker köra lite GI och det är precis vad jag inte ska äta... suck.

Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på 2009!

Har du en stund över får du gärna titta in hos mig och tävla om läckra klor och läslust. Trevlig helg!

2009-01-09 @ 16:18:35
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0