Vi räknar ner..

Vad skönt det är att torsdagen redan är här. Trodde aldrig den här veckan skulle ta slut. Men efter måndagen brukar det rulla på ganska bra tycker jag. Träningen hittills har gått galant. Trevligt att tisdagens middag blev lyckad. God mat, tända ljus. Perfekt middag. Ikväll blir det mer inriktning mot söndags bortamatch mot Västerås. Tills lördagsträningen ska vi ha kollat igenom hemmamatchen mot Västerås. Det blir antagligen min "fredagsfilm". hehe!

Läste i gårdagens tidning att Mojje måste hoppa av Let´s dance pga. hjärtinfarkt. Usch. Är lite skeptisk till att han fick genomföra sin dans trots att han ramlade ihop efter genrepet. Men,men...man kan vara efterklok när man har facit i hand.
Endel kommenterade den roliga parkeringsbilden i tidigare inlägg. Och varför inte lätta upp denna kalla torsdagsmorgon med ännu en rolig bild?



Vilket smarthuvud gjorde denna skylt. Räck upp en hand NU!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2009-01-15 @ 08:49:47
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sry. klickade för snabbt på knappen innan ;)

Haha! Gillar skylten!

Ja, jag har alltdi haft hästar och även fåglar. Hundar har jag däremot passat mycket (och i långa perioder) och haft mycket kontakt med. Det föll sig väldigt naturligt att jag skulle skaffa en egen hund så fort tiden blev rätt (för ett år sen). Utan Stella finns jag inte nu. Tänk att man kan bli så fäst! Hon är min bebis ju. sover hon hos min mamma en, två nätter (händer när jag o min sambo har mycket att göra och inet hinner med henne ibland) så är jag jätetdeppig. Saknar henne så mycket! =)

2009-01-15 @ 08:54:00
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0