Veckans tröga....

Godmorgon!
Måndag och en ny vecka har startat. Ingen idé att reflektera mer över det. Det bästa är nog att köra på. Veckan som kommer är väl inte så speciell. Det händer dock lite på handbollsfronten. I kväll kommer nämligen Thomas Ryde ner och ska hålla i handbollspasset. För er med mindre handbollskunskap kan jag berätta att Ryde varit tränare för Danmarkslaget Viborg. Ett grymt bra lag. Nu är han inte tränare för något handbollslag, men hur bra är det inte att kunna ha honom som tränare en träning? Vi skulle visst gå igenom juggespelet. Spännande.

Kan lite buttert berätta att jag inte får lön förrän imorgon. Mmh. De flesta fick sin lön innan helgen, men inte jag. Fördel eler nackdel? Hade hur som helst ingen tid att göra av med pengarna. Men in helgen.....?

Hoppas alla får en bra start på veckan!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

hej...jag funderar på om det inte är bättre att köra gym för mig...att hoppa med ryggen känns så där =/ Nu ska jag maila Å..

2009-01-26 @ 11:31:51
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0