Världens bästa mormor!

Underbart att fredagen är här. Yes! Ska bli otroligt skönt med helg nu. Inga sovmornar med tanke på tidig träning lördag (kl.9 i nacka) samt matchenslirareuttagning 10.30 på söndag, men helg är alltid helg. 
Jag har redan lördagen spikad. Först träning med boll kl 9 till 10.30 och sedan ut och köra 100m intervaller. Efter det ska Bodil, Mia, AC och jag äta lunch tillsammans. Mycket trevligt. Klockan 14 spelar juniorerna sin första match i JSM steg 4. Vi ska naturligtvis vara där och hejja! Jag tror mig dock veta att de kommer krossa hur som helst, men alltid kul att kolla. 

Men innan lördagen kommer är det ju faktiskt fredag. En hel arbetsdag väntar.  Efter jobbet ska jag dra till solarieöarna en sväng, sedan hem på middag hos mor och far :) *hhi*
Måste in på Lovans djurcenter också, eftersom Ebba numera förväntar sig något smaskigt ben då jag kommer hem =) 

 ♥ GRATTIS
till världens bästa mormor som fyller år idag! ♥
Hipp hipp hurra!



Ikväll ska ni väl se på Let´s dance?

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: M i n d i

Tack för snälla ord om mina foton. :)

Nej jag är inte fotograf...bara glad amatör som man säger. ;)



Kram

M I N D I

=^..^=

2009-01-09 @ 10:05:17
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Duracellmamman

Ja den kanske man skulle se på... hmm... om jag inte hinner köpa ett Nitendo Wii.. alla säger att det ska vara en bra träningsform...



Trevlig helg & GRATTIS till din Mormor!!



Kramis

2009-01-09 @ 11:23:38
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0