Lördagen

Fy bubblan vilket väder det är ute. Slask och blåsigt samtidigt som fåglarna visslade i buskarna. Skönt med morgonpromenad iallafall.  Rosiga kinder.

Lördagen då inget är planerat. Hur konsigt låter inte det? I min värld låter det konsigt. Jag har lite planerat, men inte som det brukar se ut med träning...osv osv. Jag soc ganska länge i morse (för att  vara mig) och antar att jag behövde det. Nu känner jag mig iallafall utvilad och pigg.

Jag har varit ute efter en byrå till hallen väldigt länge nu. Äntligen tror jag att jag hittat den jag vill ha. Det är en byrå i gustaviansk stil. Mycket pengar - men värd sitt pris.


Säg gärna vad ni tycker. Jag gillar den väldigt mycket. Den har en perfekt bredd förmin hall. Det finns inte många byråer som har en bredd på ca 80 cm. Så jag funderar faktisktpå att slå till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0