Tungt nu

Usch vad tung jag känner mig i kroppen. Värker lite här och var (vilket i och försig inte är så konstigt efter match) och tung som en säck potatis. Hoppas kvällens träning är lite lugnare.

Apropå vårat omklädningsrumsprojekt vet jag att det finns några tappra som ska till hallen tidigare och måla. Bra där. Vi blir ju tvungna att duscha i de andra omklädningsrummen nu när renoveringen är i full gång. Lite jobbigt. Men samtidigt är det värt besväret med tanke på hur fint det kommer bli i omklädningsrummet efteråt.
Vi har inte bestämt vilken färg vi ska ha på pelarna ännu. Jag ställer mig på den gröna sidan.
Vi har bestämt att vi ska måla flera skurumärken på väggarna. Det kommer verkligen bli såå fint. Jag ser verkligen fram emot att visa vrt verk i bilder. Nyfikna antar jag?

Får se när renoveringen blir klar. Jag har en liten fundering och tanke: Jag tror vi trodde projektet skulle vara mindre än det var. Men what ever. Vi gör det tillsammans och vi gör det grymt bra.

Skuru IK Damer A 2008-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0