Sushi till andlighet

Jaha, så har man tränat klart för dagen. Hann köra ett pass innan handbollen vilket var perfekt eftersom G hade bil idag. Hur skönt är inte det? Vi valde dock att hoppa av på vägen och köpa sushi. Stamkunder? Vi hann iallafall hem lagom till Det okända. Har verkligen fastnat för det programmet :)

Ni kanske undrar hur renoveringen i omklädningsrummet går? Det har stannat av lite. Vi måste nämligen komma överens i vilken färg allt ska vara. Vi diskuterar ljusgråa pelare och svart skurumärke. Sedan har vi funderat på svarta ramar till porträttfotografierna. Ganska tufft. Jag tycker vi borde ha lite Skuru färger men alla håller inte med :/


Så här såg det ut innan vi tog tag i penslarna.

Har ni sett det nya programmet "Made in Sweden"? Tycker det är helt okej. Ikväll skulle någon hoppa av och Leila Bagge skulle gråta. Wow! Det kallar jag bra TV. Spänning och tårar. *ler*

Men kom igen...tävla hos mig här!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Martin, musiker, sitter bänkad vid tv'n för att se det programmet :P

2009-01-28 @ 21:56:38
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Svar till Emma Petersson: Jag använder Adobe Photoshop CS2.

2009-01-28 @ 22:30:27
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Alexandra

ja, det okända såg jag med. sådär. (Martin såg Made in sweden)

Va gör du nu då? Såg att du precis kommenterat mig :P

2009-01-29 @ 06:09:35
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0