Siamesiskt värre!

Kvällens pass gick galant. Handbollen var riktigt intensivt vilket jag alltid ger pluspoäng till =) Jag och Anna rulade på en övning och som pris fick vi + några andra lyssna på de som förlorade. De sjöng "Calecutta" falsk, men det gjorde ingenting..för dansen vägde upp det hela :) haha!

Kvällarna går så fort. Man hinner inte hem förrän det är läggdags. För 7h 30 min sömn måste jag bara ha. Hur ska jag annars orka jobba och träna?

Sitter och tittar på en dokumentär om siamesiskatvillingar. Det ser lite roligt ut, men jag beundrar verkligen dem. Tänk att leva med en annan så nära. Tänk hur det blir om man bråkar och bara vill gå därifrån..det går ju helt enkelt inte praktiskt. Men deras samarbete är helt fantastiskt. Tänk om AC och jag skulle födas siamesiskt...hemsk tanke!!

Imorgon är de en lite annorlunda kväll som väntar...jag berättar mer om det imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag gillar väl egentligen att baka, men gör det aldrig eftersom man måste dra fram så mycket grejer.

2009-01-13 @ 06:26:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0