Pastasallad

Imorgon far vi till Lund för match. Vi ska ha lunch med oss och det blev självklart pastasallad, vad annars (?) Direkt efter jobbet smet jag in på ICA och handlade till min pastasallad. Eftersom AC ska på middag med jobbet gjorde jag självklart sallad till henne också :) Det blev alltså en sallad ala Emma.

Pasta
Avokade
Blandsallad
Tomat
Gul paprika
Fetaost och oliver
Ägg
Bacon


Det kommer bli en bra lunch. Funderade på att köpa en färdig sallad men tanken tvärvände lika fort som den dök upp. Hur som helst hade jag Gonzo till min hjälp. Ni förstår nog vad jag menar. Hann var faktiskt mer i vägen och irriterade. hihi!


Lunchlådan var extra rolig att knäppa på med näbben...


....för att inte tala om äggen innan skalet var avskalat.

Ni ser vilken liten krabat han är. Han ska vara med jämt.
Nu kommer snart släktingar....see see!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Lycka till på matchen idag!!! :D

2009-01-31 @ 03:48:03
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0