Ny dag

Ibland känner jag bara blää inför en ny vecka. Starten är alltid jätte jobbig. Vilken människa är pigg kl 5.30 på morgon? Inte jag iallafall. Jag har suttit och planerat veckans träning. Det är endel pass som ska in. Det brukar fungera alldeles utmärkt. Bara att snöra på skorna efter handbollsträningen.

Egentigen ska jag inte börja tänka "fredag" ännu, men jag kan inte riktigt låta bli. I helgen som kommer har vi vila både fredag och lördag. Jag funderar faktiskt på att gå halvdag på fredag så att jag kan åka till mormor och morfar ♥ Sedan får vi se vad helgen har att erbjuda. Skulle vara trevligt att träffa C och L.

Lika som bär.

Lika som bär.

Lika som bär.

Fy f-n för tung morgon. Tur att man har bra arbetskamrater. Phu!
Nä, dax att jobba....

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

roliga hundar =) kanske göra ngt kul på fre-lör?

2009-01-19 @ 08:57:29
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0