Morgontävling..

Oj vad fort den här veckan har gått. Ibland rinner dagarna iväg. Antar att det beror på att jag egentligen inte har någon jätte längtan efter helg. Ibland känner man bara så, och det är klart att det är då det går som fortast. T y p i s k t . Helgen har jag faktiskt redan börjat planera. Lördagen är Lund för hela slanten. Vi möter Lugi klockan 15.00 och kommer vara förberedda och laddade till tänderna. Jag är faktiskt väldig glad över att vi åker tåg. Vi åker kl 8.20 och tillbaka i Stockholm kl 21.40. Har jag något att klaga på? Ja, tåg är inte det bekvämaste i sittkomfort - men det är bara för att jag vill ha två bussäten att sitta på. *haha*

Som ni vet handlade jag nyligen ett grått tyghjärta, med God Jul broderat. Tyvärr fick den åka ner i jullådan direkt eftersom det är januari. Trist. Men så kikade jag in på Mölnboannas tävlingsblogg och hittade en trevlig tävling. Här kan man vinna ett vitt tyghjärta.

Blogg mariaottosson :Hjärter dam med 4 barn, VINN ETT HJÄRTA

Tävla här om du vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0