Morgonkyla

Godmorgon alla pigga människor. Ligger ni kvar under era varma duntäcken (?) så sov lite åt mig. Det var faktiskt ganska tungt att kliva upp i morse. Men tack vare starkt kaffe och god smörgås överlevde jag. Buss 221 hade inga avgångar idag, vilket jag naturligtvis inte hade lagt märket till. Därför blev det Lidingöbanan, och den gick senare vilket innebar att ja fick stå ute i minusgrader och vänta vääääldigt länge :)

Idag blir det alltså jobb och sedan middag hos AC med Fia och Maria. Jipii! F slutar inte jobba förrän 18 därför ska AC oh jag se till att ha middagen klar till 19 :) Ser verkligen fram emot kvällen.

Undra när mitt lusthus och mina kuddar+tyghjärta kommer på posten =) Avier brukar ju komma på fredagar så man kan ju alltid hoppas.

Klicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bilden
Snart är ni mina :) mohaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0