Min favoriträtt

Hemma hos mamma och pappa nu. Har stått och skurit grönsaker till tacon (min favvo) och blir lika chockad varje gång jag börjar gråta av rödlöken. Mmmhhrr..
Efter jobbet sprang jag in på ICA och köpte det som Ebba "kräver", nämligen ett tuggben. Det blev inte Lovans djurcenter eftersom jag inte orkade hoppa av bussen på hemvägen. Men om jag visste att bussen hade varit 10 min försenad hade jag ju kunnat hoppa av. Men, jag tror nog ICA´s tuggben passar utmärkt dem med :)

Ikväll startar Let´s dance. Ryktet säger att Morgan Allsing inte ska vara så het. *hehe* Inte vet jag. Egentligen tycker jag det är synd att någon ska åka ut första programmet...för alla borde ha chansen att visa hur de utvecklas åtminstone. Eller vad tycker ni??


Vem är vem av mig och min twin?
GISSA!

Tror jag ska avlasta mamma lite nu. Gonzo är faktiskt mest en belastning när det kommer till köksdon. Faktiskt. Det ända positiva är att han kan bli stillasittande vid tomaterna. Dem älskar han nämligen (läs: kärnorna i tomaterna). Och majsen förstås. Nä, dags att duka och göra iordning för lite middag =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men hallå???? Det är ju ingen som åker ur första omgången, det är det ALDRIG! :D

2009-01-10 @ 02:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0