Middag - förberedelser



Nu sitter jag hos AC. Kan tyvärr inte visa några bilder från mina inköp eftersom det inte blev några. Varken Åhléns i Mörby Centrum eller Åhléns City hade nämligen min glasburk. Trist.

AC och jag möttes iallafall upp vid Ropsten och handlade till middagen ikväll.
Både M och F kommer vilket känns hur kul som helst! Super trevligt. För ovanlighetens skull (läs: som vanligt) blir det taco. Min favoriträtt nummer ett. Jag har faktiskt guccat ihop guacemolen. 2 stora vitlöksklyftor i - det kommer ånga vitlök om oss. *guaaacc* Men det bjuder jag på för det är såå gott med vitlök.

F slutar kl 18 och sedan tar det 45 min att komma hit, så vid 18 ska bli börja göra iordning maten.

Ser fram emot den här kvällen!!!
Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0