Isgata

Idag hade jag kunnat nöra på mig skridskorna (om jag hade några) och hunnit till jobbet mycket tidigare än vanligt. Det är rent livsfarligt att gå på gångvägarna. Undra hur många brutna lårhalsar och fötter akuten får in i dag. Gulp! (Hemska tanke!). Jag är glad att jag klarade mig till jobbet.

Redan onsdag - var tog måndag och tisdag vägen? Hoppas verkligen att det snart är fredag, så att jag kan få ledighet. Halvdagen på fredag satt perfekt. Möte hela torsdagseftermiddagen blir dock jobbig. Hur ska jag kunna sitta still från 12 till 16? Några tips tack!



Jag älskar Elvis-serierna.
Tack Metro - man får sig alltid ett skratt varje morgon.

Ha en bra dag - det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

har du blivit medlem via gratismode på min blogg??

2009-01-21 @ 08:01:55
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Han om någon har ju förutsättningarna för att fixa all skit som andra presidenter lämnat efter sig. =)



Min syrra fyller år imon, så hon har inte sett lådan än ;P imon blir det!

2009-01-21 @ 11:48:16
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0