Gutenmorgen

En godmorgon - faktiskt väldigt god. Har vaknat på rätt ben idag, eller var det sida (?) :)
Känns kul att ha dragit igång en ny tävling. Så kör i vind och tävla nu. Har dessutom ännu en tävling på G.

L a r s    W i n n e r b ä c k  - bra låtar. Kan numera inte gå till jobbet utan hans musik i öronen. Man blir glad även ifall låtarna inte är de gladaste. Jag kommer väl tröttna snart antar jag. Precis som jag har gjort med Jason Mraz (?)

Kan glädjen bero på att jag får min lön idag? Inte vet jag, men jag tror inte det. Jag ska nämligen inte shoppa den här månaden eftersom jag måste spara pengar både till laseroperation av ögonen och till mitt kök. Men det är klart. Skulle jag hitta något jag verkligen vill ha....*hihi*

Nu tycker jag du ska kolla inlägget nedanför.....

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

God Morgon!!



Vilken härlig dag du har vaknat upp till!! Hoppas att du inte hittar något att shoppa, med tnake på att du har köpstopp!



Massa kramar!!

2009-01-27 @ 10:22:34
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: erics mamma

ÅHH vilken fin hund! Vill ha!!!

2009-01-27 @ 11:18:25
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0