Golden bagge

Någon av er som såg Guldbaggegalan? Jag var faktiskt hemma när den gick på TV, men valde bort den mot en dokumentär om siamesiskatvillingar. Man får ändå läsa om allt i morgonens tidning.
Att "Låt den rätte komma in" fick fem guldbaggar var väl ingen skräll. Men att kalla den skräckis tycker jag är att ta i en aning. Skräckis...nja....inte om man har sett amerikanska skräckisar. :)

Efter att filmen "Maria Larssons eviga ögonblick" fick så många baggar måste man ju bara se den. Komiskt nog känner jag inte ens igen namnet på filmen. Mmm...

Ikväll blir det inte handboll (observera inte!). Å har bestämt att vi ska köra ett gemensamt fyspass och sedan äta gemensam middag i vår kära Skurustuga :) Nice. AC och jag ska instruera E i gymmet.
"Tvillingarna Peterssons gym"  *Ni som ser följer våra hemmamatcher förstår* Därför körde vi ett av löppassen igår efter träningen. De mycket jobbiga 90/30 intervallerna. Jag tror jag drack 1 liter vatten på vägen hem. *herregud*


Jag skulle gärna vilja veta vem som tillverkade denna gräsliga bagge..

Nä, inte tid att sitta här längre....

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Åh jag har inte sett den men det borde man verkligen göra dådå!?

2009-01-13 @ 18:05:07
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu är i-buddy tävlingen avslutad i min blogg som du deltog i;)

2009-01-13 @ 18:31:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0