Förfrusen

Äntligen har jag fått i min lite mat efter träningen. Pasta med pesto och bacon, Jätte gott och jätte enkelt.

Kvällens handbollspass var inriktat på fys i form av fotarbete och medicinboll (nästan 40 min). Kul med nya övningar. Sådant gillar vi lite äldre *blink* Efter handbollen snörade AC och jag på oss löparskorna. 5km löpning skulle köras. B som hade sprungit redan 26.30 sa att vädret var perfekt. Vi klev ont anade ut och det räckte med 10 sekunder ute i kylan för att luftstrupen skulle krampa och lungan bli "stor som en pingisboll". *ironiskt* Närå, men det var helt klart iskallt. Dock bara att koppla bort, här skulle springas. Det var två stelfrusna tvillingar som kom tillbaka till hallen efter löpningen. Ni anar inte hur skönt det var att stå i en skållande dusch :) hhaha!

Nu sitter jag och trycker lite toffifee - yummi!

Jag längtar tills jag får krypa ner under täcken. Men först ska jag göra mig iordning.

Imorgon är det redan torsdag! Jihaha!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

jag vet inte vad jag ska göra åt det =( ska be om hjälp från hon med papegojorna =) Jag har din almanacka iaf....

2009-01-07 @ 21:49:51
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Hallåå :) Ja det var en jättebra match! Först var jag lite orolig när det stod 0-4 :P Men vändningen sen, shit vad bra handboll det var då! :D Skit kul att se, hoppas ni spelar så mot sävehof också så ska det nog inte bli några problem ;)

2009-01-08 @ 01:22:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0