Det okända

I Gamla stan i Stockholm ligger medeltidskrogen Sjätte tunnan. När restaurangchefen Sofi Wardau började på restaurangen fick hon höra att den var hemsökt, något som hon först avfärdade som ett skämt. Men snart blev hon tvungen att ändra uppfattning. Ölfat som exploderar, träbord som välts omkull och kranar som börjar rinna utan att någon är i närheten är några av fenomenen som personalen märkt av. Caroline Giertz och mediet Terry Evans beger sig till Gamla stan för att försöka ta reda på vad som händer på restaurangen.

Diskutera i forumet. Foto: Daniel Ohlsson/TV4.

Hehe! Ett av mina favoritprogram är åter i rutan. Jipi!! Vet inte varför jag dras till sådant, men det övernaturliga känns intressant och spännande. Kan dock inte sluta tänka på om mediet fuskar. För hur i hellskotta kan han eller hon pricka in all fakta så korrekt? Jag tänker alltid att "det måste vara uppgjort innan". Men det vette fanken :) Har två favoriter i "Det okända", nämligen Jörgen och Evens. Jag tycker dem bygger upp det hela på ett spännande sätt, man får som en historia berättad. De andra medierna plockar mest fakta hit och dit - man missar liksom helheten.

H a r    d u    n å g o n    f a v o r i t    a v    d e s s a     m ed i u m ?


Kommentarer
Postat av: Trinidaz

SV: Var gärna med i min tävling med.

2009-01-28 @ 13:05:01
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0