Det händer grejer...

Måndagen har jag lyckats genomlida. Det gick ganska smärtfritt egentligen, men man måste ju klaga lite på denna tunga dag (?) Full fräs på träningen ikväll. Mycket spring och fokus på rullespel. Efteråt gav Ac och jag oss iväg på 400m intervaller. En snöbeklädd löparbana kunde inte stoppa oss - absolut inte. Möjligtvis 20 minusgrader och storm :) Det gick iallafall väldigt bra, och väääldigt skönt efteråt. Kände mig sliten innan träningen, men det är väl så det ska kännas efter match (konstigt annars).

Jag vill rosa flera i laget.
När jag kom till träningen hade flera varit duktiga och kommit tidigare för att måla klart samt städa golvet i omklädningsrummet. Hipp hurra. Det var verkligen som dag och natt.
En ny lag skrevs även ner i och med denna städningen:
"Inga klistriga bollar på golvet"

(Ännu får ni dock inte se bilder från omklädningsrummet - men den som väntar på något gott.....)



Kommentarer
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Kul att höra från dig och tack för din rara kommentar på min blogg. Ja, vitt är en färg jag aldrig tröttnar på.

Ha det så bra tills vi hörs igen.

Kram/Marita

2009-01-19 @ 21:23:08
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0