Dagen F :)

FREDAG....fredag. Helgen är   v ä l k o m m e n . Vaknade dock sådär lagom trött. Men vad kan man egentligen begöra efter en hel vecka med jobb och träning? Allt är i sin ordning med andra ord :) haha! Idag ska jag jobba hela dagen, sedan hem till mor och far :) Vi får besök av släktingar vilket alltid är trevligt. Bävar för lördagens tiiiidiga morgon. Herregud, när ska man få sova ut (?) Zzzz.....

Jag hoppas iallafall att ni tävlar på min tävling....gå in HÄR.
Det är en simpel tävling där allt jag begär är att du ska gå in på www.finasmycken.nu  och hitta ditt favoritsmycke.
Gör det och du har chansen att vinna ett mycket vackert och stiltfullt halsband :)

LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: ulrika

"Shit pomfritt" Jag har just preliminär bokat en Jaco och en Morhuvad. Klara för avhämtning mitten på mars. Dopaminkicken är ett faktum ;)

2009-01-30 @ 10:44:09
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: ulrika

Hudikgojan. Han verkar vara seriös så det räcker, han har lovat dygnet runt jour på telefon,har även meddelat att vid sjukdom av fågel är det bara ett som gäller: räddningsaktion på planet direkt till mig;). Har haft de små skrikiga lovebirdsen och sålde några kullar för några år sedan;)

2009-01-30 @ 14:58:13
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0