Dagen D

Godmorgon, natten har varit si sådär. Sov inte speciellt bra. Men känner mig utvilad, så jag ska väl inte klaga?

Kl 14 är det match mot Eslöv.
Vi har gått igenom vårat anfalls- och försvarsspel för att veta hur vi på bästa sätt ska kunna få stopp på dem.
Jag hoppas verkligen det kommer mycket folk till hallen. Röd dag - borde vara perfekt dag för lite handboll, eller?

                          

Nu ska jag göra iordning mig. Kl 11 ska vi äta lunch på Telegraf. Kan det bli bättre uppladdning (?)
Nä, håll tummarna, om ni inte kommer till hallen förstås :)

KRAM!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Emma,



Tack för din kommentar - nu är jag mycket bättre....



Håller tummarna att matchen går bra idag....har ett handbollshjärta så jag tänker på er kl 14.00 idag :-).



Underbar hund du har!



Ha det gott!

Ann

2009-01-06 @ 12:52:06
URL: http://kannoochkaraffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0