Bye Blondinbella

Ikvällens Let´s dance var det Blondinbella som fick ta sina danskläder och åka hem till Nils. Jag tror jag sörjer med hela Sveriges fjortisar? NOT. Men hon trodde nog att hon skulle gå hela vägen. Men allt blir inte som man tänkt sig.



Kvällens skratt (förutom då Karl-Jan dansade) fick jag när David påpekade för Blondinbella att det inte var uttagningen till Fröken Sverige då hon med storleende berättade för alla TV-tittare hur viktigt det är med den glada inställningen. David är verkligen klockren. haha! Tror inte många programledare hade vågat skämta på det sättet.

Annars tycker jag Wahlgren gör det väldigt bra. Men visst var det lite väl stram hållning? Som att han dansade med en soppkvast längst med ryggen. Lite mjuk i lederna kan man väl få vara?

Nä, slutpratat om Let´s dance....

Imorgon...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0