Bortskämd

Det är helt sjukt hur bortskämd man blir då man har varit ledig från jobbet. Helt plötsligt är man här igen och man har liksom inga andra alternativ. Det är här jag ska vara 7.30-16, ingen annanstans.
Tro inte att jag ogillar mitt jobb, a b s o l u t   i n t e , men man inser hur fritt man har det då man är ledig.
Onsdagar är (med måndagar) den lugnaste dagen på jobbet, om inget oplanerat inträffar vill säga. Tror det var bra för mig med en mjukstart på det nya arbetsåret :) *hihi*

Handboll i 90min
Löpning 5km

Fy för snö. Den kunde ha kommit till julafton, annars kan det vara.
Nu blir det bara jobbigt att pulsa omkring i snö under en halvmil. Men tro inte att snön hindrar mig från att jobba järnet, tvärtom. Jag ska springa så snön smälter under fötterna på mig :) *hahaha*





Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen in i min tävling,kul att du kikar in i ibland;)Följ gärna min blogg via bloglovin...=)

2009-01-07 @ 20:43:25
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0